Cancellations

ZASADY ZWROTU TOWARU

W SKLEPIE INTERNETOWYM Simota

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

  • Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: MTuning Mateusz Wrzesień, ul. Leśna 1, 35-083 Rzeszów.
  • Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  • Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: MTuning Mateusz Wrzesień, ul. Leśna 1, 35-083 Rzeszów.
  • Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem.
  • Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu przelewu bankowego
  • Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy

 

 

Zwracany towar powinien zawierać:

  • Oryginalne, nieuszkodzone opakowanie
  • Kompletną zawartość zgodną ze stanem w chwili nabycia
  • Produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone bez jakichkolwiek śladów ich użytkowania
  • Paragon lub ksero faktury zakupu
  • Dołączone pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, do pobrania poniżej:
  • Druk oświadczenia: image

 

 

ZASADY REKLAMACJI

W SKLEPIE INTERNETOWYM Simota

 

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

 

 

  • Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) może zostać złożona przez Klienta:
    • osobiście pod adresem: MTuning Mateusz Wrzesień, ul. Leśna 1, 35-083 Rzeszów
    • pisemnie na w/w adres
    • w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@simota.com.pl
  • Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  • Wszystkie części powinny zostać montowane w zakładach zajmujących się daną dziedziną motoryzacji, przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia lub przez Firmę MTuning, a ewentualne reklamację nie zostaną uwzględnione w przypadku uszkodzeń powstałych przy montażu lub wynikających z nieprawidłowego jego przeprowadzenia.

 

 

Reklamowany towar powinien zawierać:

  • Oryginalne opakowanie (nawet jeżeli jest uszkodzone)
  • Kompletną zawartość zgodną ze stanem w chwili nabycia
  • Paragon lub ksero faktury zakupu
  • Dołączone pismo reklamacyjne, do pobrania poniżej:
  • Pismo reklamacyjne: image
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel